dinsdag 10 maart 2009

Ding 20


Online muziek beluisteren.
Ik heb thuis regelmatig de radio aanstaan maar ik zal nooit muziek beluisteren via internet omdat ik de kwaliteit van het geluid een stuk minder vind.Ik heb geen account aangemaakt bij last.fm maar via 23 dingen naar muziek geluisterd. Het mooie hiervan is wel, ik typte een zanger of zangeres in uit mijn tienerjaren en je kon de muziek van toen weer eens beluisteren, mooi toch! Ook heb ik de vlaamse versie van zoeken bibliotheek.be bekeken. Ik vind dit ook een duidelijke site om iets op te zoeken.
Wat de bibliotheek betreft lijkt het mij wel gemakkelijk om iets op te zoeken via die Belgische site omdat ik die wel gelijk gemakkelijk vond, maar ja bij alles blijven proberen en dan wordt het allemaal een stuk gemakkelijker.

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar weer, die belgen zijn zo gek nog niet :-)

    Succes met de laatste dingen!

    BeantwoordenVerwijderen