zaterdag 7 maart 2009

Ding 19


Sociale netwerken.
Vele mogelijkheden in, maar omdat ik bij ding 17 hyves al had aangemaakt heb ik nu geen nieuw profiel meer aangemaakt omdat je er een avondtaak aan krijgt om alles na te kijken en bij te houden en je houdt geen tijd meer over om iets anders te doen.
Voor de jeugd ligt dit natuurlijk anders, die zoeken tegenwoordig op deze manier (bijv.hyves) contact met elkaar en dat begint al op jeugdige leeftijd. Als ik me voor iets nog zou aan melden zou dit voor schoolbank zijn. Het lijkt me wel leuk om nog eens klasgenoten van de middelbare school tegen te komen. Dit is nog iets voor later.
Wat de bibliotheek betreft vind ik Dizzie wel bruikbaar. Je kunt er allerlei informatie lezen zowel over boeken als tentoonstellingen enz..
Op naar ding 20

1 opmerking:

  1. Tsja, hoe leuk het ook allemaal kan zijn, je moet er altijd voor waken dat het niet 'te' wordt inderdaad...

    Succes met de laatste dingen. Je bent er bijna :-)

    BeantwoordenVerwijderen