donderdag 26 februari 2009

Ding 18

Eerst een account aangemaakt bij LibraryThing. Vervolgens haalde ik mijn schrift boven waarin alle titels staan van de boeken die ik heb gelezen. Toen wilde ik enthousiast boeken aan mijn lijst gaan toevoegen, maarrr.... Geen 1 titel die ik intypte werd gevonden! Na de uitleg op 23 dingen opnieuw te hebben gelezen kwam ik er achter dat ik in het verkeerde systeem aan het zoeken was, namelijk in Amazon.com i.p.v. de Koninklijke Bibliotheek. Toen ik daar in ging zoeken vond ik wel bijna al mijn opgegeven boeken! Ik heb meteen een kleine boekenkastje aangelegd, die ik in de toekomst zeker nog ga uitbreiden!
Interessant ook om de meningen van andere lezers te lezen.

1 opmerking:

  1. Leuk boekenlijstje! Toch een stuk handiger en leuker dan een schriftje bijhouden... toch?

    BeantwoordenVerwijderen