dinsdag 24 februari 2009

Ding 16

Ik ben via Google naar YouTube gegaan. Ik heb zo verschillende filmpjes aangeklikt. Dat was voor mij iets geheel nieuws, waar je niet mee kunt stoppen om dingen te ontdekken. Toen ben ik naar YouTube bibliotheek gegaan en op de eerste pagina kwam ik ook "23 dingen" tegen. Na nog wat verder rond gesnuffeld te hebben kwam ik ook een YouTube filmpje tegen van Julia de Bruyckere. Ik moest hierbij weer terug denken aan toen mijn kinderen klein waren en ook zo konden lachen.
Ik vind dat YouTube ook in de bibliotheek gebruikt kan worden. Je kan dan bijvoorbeeld een filmpje maken als er een lezing is. Daarna kan dit op YouTube gezet worden.
Zelf heb ik ook nog een leuk filmpje ontdekt, waar ik helemaal van opvrolijkte. Het is in een openbare gelegenheid. De muziek begint te spelen, een paar mensen beginnen te dansen, en ineens zie je iedereen dansen. Ik plaats dit filmpje onder dit bericht, zodat het jullie ook kan opvrolijken!

1 opmerking:

  1. Filmpje om blij van te worden inderdaad... alleen een beetje jammer dat het fake is, volgens mij.

    Voor de bibliotheek liggen er genoeg mogelijkheden op dit gebied om de boel wat op te vrolijken. Helemaal mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen