vrijdag 13 februari 2009

Ding 15


Erg benieuwd naar wat podcasts nu eigenlijk zijn ging ik even rondkijken op Podplaza.nl. Deze site vond ik eigenlijk helemaal niet zo duidelijk, daarom heb ik er ook verder niks mee gedaan. Daarna ben ik gaan kijken op Radiocast en deze site vond ik al wat duidelijker.Op deze site heb ik een radiozender geselecteerd en daarvan enkele podcasts beluisterd.Deze heb ik via RSS symbooltje aan mijn netvibes gekoppeld. Ook heb ik van de website van bibliotheek waterweg de podcasts op mijn netvibes gezet.
Podcast te beluisteren vind ik heel onduidelijk. Ook vraag ik me af of het iets zou zijn om op de site van onze bibliotheek ook met podcasts te werken en er bijvoorbeeld geluidsfragmenten van lezingen op te zetten. Zelf zou ik er geen voorstander van zijn omdat ik het gewoon onduidelijk vind om af te luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten