dinsdag 24 maart 2009

Ding 23


Ik ben er, ding 23 is bereikt. Het was voor mij een leerzame cursus.
Ik heb eerst samen met Tilly mijn blog opgericht en toen begon de ontdekkingsreis.
Wat een onbekende woorden kwam ik allemaal tegen: flickr, netvibes,
delicious, wiki's en ga zo maar verder.
Ik dacht wat moet ik daar allemaal mee.In het begin vond ik het dan ook ontzettend moeilijk maar met de hulp van één van mijn dochters eraan begonnen, ik was voor deze cursus niet iemand die veel achter de computer zat, dus waar is dan het begin als je dit allemaal ziet.
Het mooiste vond ik het bewerken van foto's, wat een mogelijkheden.
Ik heb verschillende accounts aangemaakt bij verschillende sites waar je ook verschillende dingen mee kunt en ben daar nu bijna dagelijk mee bezig (verslavend)
Ik merk dat ik veel dingen ook erg leuk vind om bij te houden.
Er zitten zeker dingen bij die in de bibliotheek gebruikt kunnen gaan worden, en waar we verder mee kunnen.Bijv. wiki's om elkaar op de hoogte te houden als je met iets bezig bent en elkaar niet altijd ziet, hyves even een krabbel naar elkaar sturen.

Bedankt iedereen voor de hulp, ik heb er veel van geleerd en hoop er in de toekomst mee verder te kunnen.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Christa, Gefeliciteerd! Je bent er! Wat een heerlijk gevoel he, over de finish gaan. Ik doe het nu even rustig aan. groetjes, Netty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd hoor. harstikke goed gedaan!! Zien elkaar bij de evaluatie...of misschien nog wel eerder online ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, ook de eindstreep gehaald binnen de gestelde limiet. Even relaxen en dan maar weer verder.
    Groeten Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa, je ontdekkingsreis zit er op. Leuk om te lezen dat het een nuttige ervaring was.

    Proficiat en hoera voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker gevoel hè. En met dit slechte weer is het toch hartstikke lekker om nog even op het web rond te neuzen.
    Groetjes Pleunie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Christa, gefeliciteerd hoor. We hebben veel geleerd en het is een fijn gevoel om alles gedaan te hebben he.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen