dinsdag 27 januari 2009

Ding 10

Delicious.

Omdat ik niet zo heel erg actief ben op internet weet ik pas sinds kort hoe ik sites bij mijn favorieten kan zetten en hoe handig dat is. Dit is dus nog best een beetje nieuw voor mij. Kom ik bij ding 10 blijk ik alweer achter te lopen... Tegenwoordig kan dat dus ook gewoon via internet zodat je overal je sites kan opzoeken. Ik moet zeggen, dat is nog wel even wennen voor mij hoor. Ook dit wordt voor mij weer iets waar ik regelmatig een beetje mee moet gaan oefenen om het onder de knie te krijgen.

Wel denk ik dat Delicious zowel voor mezelf als voor de bibliotheek handig kan zijn. Ik ben niet zo'n ster in het onthouden van site's dus wat dat betreft is dit dan wel een oplossing. Ook voor de bibliotheek lijkt het me best handig, vooral ook door het gebruik van tags en het feit dat je door die tags ook bij de sites van anderen kan.

Ik heb eerst wat rondgekeken via de account van 23dingen, maar heb uiteindelijk ook zelf een account aangemaakt, ik denk tenslotte dat ik in de toekomst wel wat aan zo'n account kan hebben. Dus collega's, als jullie ook een account hebben, add me to your network, mijn username is: christadebelie.
Tot ziens bij Delicious!

2 opmerkingen:

  1. Ik sluit me aan bij Henk, goed stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Christa,

    jij gaat lekker! Leuk is het hè?
    Ik heb je aan mijn Delicious netwerk toegevoegd hoor (ik ben biebmiep68).

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen