zaterdag 24 januari 2009

Ding 8


Ik was erg benieuwd naar ding 8. De uitleg die op de 23dingen site staat vond ik best duidelijk. Ik baalde wel toen ik zag dat Generator Blog en CustomSigngenerator weer in het engels waren. Daar zag ik ook meteen al geen beginnen meer aan. Gelukkig zag ik dat er ook een nederlandse site stond om fotos te bewerken, namelijk Fotoaanpassen.nl. Hier ben ik wel mee aan de slag gegaan en zie hier ook het eindresultaat, mijn dochters in Rome.
Ook heb ik daarna met Adobe Photoshop Express geƫxperimenteerd. Dit vond ik echter zelf niet zo overzichtelijk, maar toen mijn dochter het zag ging ze er enthousiast mee aan de slag. Zie hierboven ons eindresultaat.
In ding 8 heb ik best veel tijd gestoken, maar ik vond dit dan ook best een leuk 'ding'.

2 opmerkingen:

  1. Dat is ook belangrijk dat er leuke dingen tussen zitten. Lekker uitproberen en spelen met de toepassingen. En je ziet het het resultaat mag er zijn.

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samen met dochterlief in de ban van het Ding... Leuk plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen