vrijdag 16 januari 2009

Ding 7

Na bij ding 6 een kennismaking te hebben gehad met Flickr ben ik bij ding 7 Flickr verder gaan ontdekken. Ik stond versteld van de vele mogelijkheden die het programma bied, maar van sommige opties snapte ik het nut niet echt, zoals 'Spell with Flickr'. De Findr vond ik dan weer wel erg leuk, omdat je met het invullen van 1 woord heel veel mooie plaatjes kunt vinden.
Ook Flickr zelf vind ik een mooi programma, het bezig zijn met je eigen foto's en leren wat je daar allemaal mee kan vind ik wel erg leuk. Ik heb ook naar bekenden gezocht bij Flickr om ook hun foto's te bekijken maar kon zo snel niemand vinden.
Flickr is me wel beter afgegaan dan RSS, ook omdat ik het veel interessanter vond om er mee bezig te zijn denk ik.
Groetjes en tot snel weer!

3 opmerkingen:

  1. Leuke winterfoto's. Uiteindelijk is het me toch nog gelukt om mijn weblog te veranderen. Een dag rust doet goed. Groeten Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, het ene ding spreekt meer aan dan het andere. Is ook zo. En leuk met nuttig combineren maakt het allemaal nog aantrekkelijker he... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is overigens wel mogelijk om op naam te zoeken in flickr. De foto's moeten dan uiteraard wel openbaar zijn.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen