donderdag 15 januari 2009

Ding 4,
zaterdagavond 10 januari verder gegaan met ding 4.
Punt 1 t/m 3 ging goed alleen snapte we toch niet goed wat nou precies het nut is van RSS, dus maar een mailtje gestuurd naar mijn coach Marleen.
Marleen heeft een duidelijk mailtje terug gestuurd met voorbeelden erbij dus werd alles een stuk duidelijker. Dat mailtje heb ik maandag gelezen maar omdat mijn hulp(één van mijn dochters) toen reeds naar Breda vertrokken was en ik nog niet zo goed durf te experimenteren maar gewacht tot vanavond en zijn we weer samen verder gegaan. Intussen kan ik wel de blogs van collega's bij houden in de hoop ook daar wat van te leren.
Punt 4 (van ding 4 nog steeds) was ook niet helemaal duidelijk dus maar even Tilly gebeld en we waren weer helemaal op gang.
We hebben daarna mijn Netvibes ook vormgegeven en nu ga ik proberen dagelijks nieuwe dingen te bekijken en het allemaal een beetje bij te houden.
Dat was dus weer een beetje zweten, maar nu dan maar vol goede moed naar de volgende dingen.
Groetjes, Christa

1 opmerking:

  1. Twee weten meer dan één, en daar heb je ook collega's voor. "Zwijten" is dat Zeeuws, een typefout of een woord dat ik niet ken?

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen