zaterdag 10 januari 2009

Mijn eerste week zwoegen

Hallo allemaal, hier ben ik weer eens.
Naar mijn gevoel heb ik ding 1, 2 ,3 afgerond uitgezonderd
een foto van mijzelf.(volgt misschien nog).
Ik heb het tot nu toe voor elkaar gekregen met behulp van
de jeugd maar hoe het verder moet is voor mij allemaal nog een beetje latijn? Ik zou het daarom ook beter hebben gevonden als dit alles meer onder begeleiding was, bijvoorbeeld in de vorm van groepslessen.
Ook vind ik er zelf wel veel tijd in gaan zitten
en ik ga zeker met die toegezegde 4 uur in de week niet toekomen, ook gaat het mij nog verschillende paracetamollen kosten voor mijn hoofdpijn van dit alles, maar ja we zien wel verder.
Tot ziens allemaal.
Groeten Christa

4 opmerkingen:

  1. Christa, we helpen je weer wel. Het komt altijd goed. wij moeten ook zoeken.

    Groeten Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa,

    Snap dat het inderdaad best lastig is. Vooral omdat het soms even puzzelen is. Gelukkig zijn je collega's er ook voor als je vragen hebt. En schroom niet om je vraag bij ons neer te leggen als je er niet uit komt. We slepen je er gewoon doorheen.
    Veel succes

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christa,

    Het kost allemaal best veel tijd, zeker als er onduidelijkheden zijn. Maar het leuke van deze cursus is ook om kennis te delen en samen te leren van en met elkaar.
    En kom maar door met je vragen hoor, daar zijn we voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat je er niet onder krijgen. In het begin is het even door de zure appel bijten. We moedigen je vanaf de zijlijn aan, ook al is dat nu een schrale troost. Als je er straks op terug kijkt dan kun je bijna niet meer begrijpen wat er nou zou moeilijk aan was. Maar goed dat duurt nog even. Sterkte en succes.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen